Functieomschrijving:
Als teamcoördinator organiseer en coördineer je de werking van het mobiel team. • Naast je taken als coördinator heb je een eigen caseload binnen de mobiele werking.
- Je bent bekend met de visie van herstelondersteunende zorg en bewaakt die visie in het
mobiele team. Je stuurt medewerkers van het team aan, coacht en begeleidt hen. Je bent
ondernemend en bevordert samenwerking met anderen binnen de eerstelijnszone. - Je organiseert de teamvergaderingen, inhoudelijke teams, teamdagen,
terugkoppelingsmomenten vorming en dat alles in nauw overleg met de teamleden, de
teampsychiaters en de beleidsmedewerker. - Je werkt nauw samen met de werkgevers die zijn verbonden aan het team. Je volgt de
afspraken met de werkgevers op en je stemt regelmatig af met de betrokken werkgevers. Je volgt de praktische organisatie van het mobiel team op en staat mee in voor het personeelsbeleid. - Je bent bekend met de visie van Radicaal Geïntegreerde zorg van het netwerk NOOLIM. Je draagt deze visie uit en werkt actief mee aan het in de praktijk uitbouwen van geïntegreerde zorg samen met netwerkpartners, bijvoorbeeld via de kruispunten.
Profiel:
- Je beschikt over een bachelordiploma in de gezondheidszorg, beschikken over een opleiding leidinggeven is een meerwaarde.
- Je kan teams enthousiasmeren en coachend optreden.
- Je bent kritisch, open en gericht op het behalen van een gezamenlijk resultaat.
- je hebt voldoende klinische bagage in de geestelijke gezondheidszorg, kennis van
psychopathologie en ervaring in behandeling en begeleiding van volwassenen met diverse
psychiatrische problemen (psychose, persoonlijkheidsstoornis, stemmingsstoornissen). - Je bent een goede netwerker en betrouwbare samenwerkingspartner in de eerstelijnszone.
- Je neemt initiatief en bent bereid mee te werken aan de nieuwe ontwikkelingen in de
geestelijke gezondheidszorg. - Je kunt omgaan met verschillende belangen in het netwerk.
- je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
- Je beschikt over sterke copingvaardigheden en bent flexibel.
- Je beschikt over een eigen wagen.
Wij zijn een organisatie waarin we graag werken in vertrouwen met ‘contente & competente medewerkers’. Wij bieden u een fijne werkomgeving, een collegiale werksfeer en een boeiende functie waarin veel ruimte is voor eigen initiatief en dit tegen aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden.
Wilt u meer weten over deze functie? Neem dan contact op met Tanja de Ruijter: 0472 95 16 46, beleidsmedewerker Noolim of met Greet Croenen, directeur Patiëntenzorg MCSJ 089/50 90 04.
Solliciteren kan tot en met 30/8/2021. Stuur je CV en motivatiebrief naar sollicitatie@mc-st-jozef.be Selectiegesprekken zijn voorzien op 1/9/2021.