Functieomschrijving
- Je stelt de werkverdeling en de personeelsplanning van de dienst op en past deze aan in functie van continuïteit van de dienst
- Je controleert de uitgevoerde dienstverlening en stuurt zo nodig bij
- Je sensibiliseert de medewerkers inzake orde, netheid en hygiëne
- Je detecteert de vormingsbehoeften
- Je ziet toe op het onderhoud en de beschikbaarheid van apparatuur
- Je beheert de voorraad en ziet toe op het verantwoord gebruik
- Je ressorteert onder het diensthoofd schoonmaak en linnen. Je rapporteert en overlegt met je leidinggevende op dagdagelijkse basis over de taken die je zijn toevertrouwd
- Je werkt bij voorkeur 5 dagen per week.
Profiel
- Je kan goed plannen en organiseren
- Je hebt leidinggevende capaciteiten
- Je beschikt over de nodige relationele, sociale en communicatieve vaardigheden om op een gepaste wijze medewerkers te motiveren en te sturen
- Je kan constructief en respectvol samenwerken
- Het is zeker een pluspunt indien je over kennis van schoonmaakorganisatie en schoonmaaktechnieken beschikt
- Je bent vertrouwd met de courante softwarepakketten (Outlook, Word en Excel).
Aanwervingsvoorwaarden
- Je hebt een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring
- Je herkent je in de gevraagde competenties
- Je hebt interesse in geestelijke gezondheidszorg
Aanbod
- Tewerkstellingspercentage: deeltijds
- Campus: Stad en Melveren
- Startdatum: zo snel mogelijk
- Contract: onbepaalde duur
- Weddeschaal: Conform de ziekenhuisbarema’s
- Een zeer boeiende job in een enthousiast team met ruimte voor ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden
- Een correcte verloning en heel wat extralegale voordelen (maaltijdcheques, gratis hospitalisatieverzekering, attentiebeleid, …)
Wens je bijkomende informatie?
Voor bijkomende inhoudelijke informatie kan je terecht bij:
- Marleen Schmitz, Diensthoofd Schoonmaak en Linnen – marleen.schmitz@asster.be (011/78 82 70)
- Bart Maes, Facilitair Manager – bart.maes@asster.be (011/78 82 00)
Voor bijkomende algemene informatie kan je terecht bij:
- Kitty Messiaen, HR medewerker – kitty.messiaen@asster.be (011/78 81 59)
Zin in een uitdaging?
Solliciteer dan zeker online en voeg je motivatiebrief en CV zeker toe! Je kan solliciteren tot en met 24/11/2021.