LIMBURG: OPZC Rekem zoekt Financieel-administratief leidinggevende (reactieperiode verlengd)

In deze boeiende job waarin je heel wat uitdagingen en een mooie variatie in taken zal tegenkomen, ben je verantwoordelijk voor de financieel-administratieve diensten rond de zorgverlening en de zorgvragers, meer specifiek de diensten Patiëntenadministratie, Facturatie en de Rekendienst. Via deze functie draag je jouw steentje bij tot een kwalitatieve en innovatieve zorg.
Je bepaalt de operationele doelstellingen voor het team waaraan je leiding geeft. Daarnaast optimaliseer je samen met je medewerkers de financieel-administratieve processen. Hierbij voorzie je een efficiënte verdeling van de taken en ondersteun/coach je je medewerkers. Om gestelde deadlines te halen werk je mee waar nodig.
Je volgt de vigerende wetgeving op met betrekking tot de financieel-administratieve processen in een ziekenhuis- en PVT-omgeving (ziekenhuisfinanciering, RIZIV-tarificaties,…).
Je neemt deel aan het begrotingsproces en ondersteunt bij het opstellen van business cases voor investeringen gelinkt aan optimalisaties van de financieel-administratieve processen.

Jouw profiel

  • Je hebt minimum een bachelor diploma in een bedrijfseconomische richting.
  • Ervaring als leidinggevende aan een klein team is een pluspunt.
  • Je denkt sterk procesmatig, je bent in staat grotere gehelen te overschouwen en je hebt inzichten/ideeën rond digitalisering van processen.
  • Je hebt een gevorderde kennis van Excel en inzicht in methodieken om grote hoeveelheden data te verwerken.
  • Je staat stevig in je schoenen.
  • Je bent communicatief sterk en beschikt over een goede dosis overtuigingskracht.
  • Je draagt samenwerking hoog in het vaandel.

Ons aanbod

  • Een voltijds contract (38 uren/week) van onbepaalde duur met onmiddellijke indiensttreding.
  • Een inhoudelijk boeiende en afwisselende functie met veel interactie met andere collega’s.
  • Een salaris in overeenstemming met de loonschalen van OPZC Rekem (B311).
  • Je werkt in een uurrooster met glijtijden.
  • Relevante anciënniteit wordt mee overgenomen.
  • Een boeiende werkomgeving waar de kernwaarden: zorgzaamheid, innovatie, verbondenheid en integriteit centraal staan.
  • Gunstige arbeidsvoorwaarden:
    • Onthaaltraject voor nieuwe medewerkers.
    • Mogelijkheden om je continue bij te scholen.
    • Tewerkstelling binnen een groene, filearme omgeving.
    • Gunstige verlofregeling.
      • 35 vakantiedagen per jaar
      • 14 feestdagen (10 wettelijke en 4 decretale feestdagen)
    • Hospitalisatieverzekering vanaf de eerste werkdag, met de mogelijkheid om je gezinsleden aan te sluiten.
    • Premies: eindejaarspremie en attractiviteitspremie.
    • Maaltijdcheques aan €7 per gewerkte dag, waarvan €5,91 werkgeversbijdrage.
    • Fietsvergoeding.

Meer info en kandidatuur

Voor meer informatie kan je steeds contact opnemen met Monique Capiot op het nummer 089 22 29 12

Hoe solliciteren?
Word jij enthousiast bij het lezen van deze functie? Stel je dan kandidaat en overtuig ons van jouw kwaliteiten en vaardigheden via jouw motivatiebrief. Bezorg uiterlijk 23 januari 2022 ¹ jouw kandidatuur door je motivatiebrief, cv en een kopie van je hoogst behaalde diploma met vermelding van de vacature ‘financieel-administratief leidinggevende’ te sturen naar: vacature@opzcrekem.be of via de post naar volgend adres:

Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem
T.a.v. Monique Capiot
Dienst Personeelsbeheer
Daalbroekstraat 106
3621 Rekem

De selecties vinden (onder voorbehoud) plaats op 2 februari 2022 in  OPZC Rekem. Het volledige selectiereglement kan je hier nalezen.

Geplaatst in Vacature: Limburg, Vacatures en getagd met , .