Logistiek assistent
Tekst van deze site, waar ook functieprofiel en selectiereglement staat, en je kan solliciteren.
PVT Rado 2 is een zorgeenheid met een huiselijke sfeer, waarbinnen elke bewoner persoonlijke begeleiding krijgt van een mentor. Het voltallig team gaat samen met de bewoners aan de slag om hun persoonlijke zorgbehoeften, wensen en talenten te ontdekken en in te vullen. Het team zoekt nu een toffe collega om hen logistiek te ondersteunen.
Jouw takenpakket
- uitvoeren van huishoudelijke taken zoals linnen/huisraad sorteren, bedden dekken,kamers opruimen, orde keukens, afval wegbrengen …
- eenvoudige administratieve taken
- ondersteuning van de activiteiten van het dagelijkse leven onder andere maaltijdvoorbereiding en –afruiming.
- begeleiden van patiënten naar andere diensten of activiteiten te voet of met de dienstwagen bv. begeleiding naar ziekenhuis
- bijdragen aan een aangenaam woon- en leefklimaat waarin de zorgvragers zich goed voelen
Jouw profiel
- Je hebt een ondersteunende en motiverende attitude, ook naar vrijwilligers.
- Je bent een teamplayer.
- Je bent onmiddellijk beschikbaar voor indiensttreding.
- Indien je in het bezit bent van een attest logistiek assistent is dit een pluspunt.
- Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Wij bieden jou
- een deeltijds contract (19u/week) voor de duur van 1 jaar;
- dagdienst in halve dagen (enkel van maandag tot en met vrijdag, er dienen geen weekend en feestdagen gewerkt te worden);
- een aantrekkelijk salaris volgens de geldende loonschaal van het OPZC Rekem (D111);
- een boeiende werkomgeving waar de kernwaarden: zorgzaamheid, innovatie, verbondenheid en integriteit centraal staan;
- gunstige arbeidsvoorwaarden:
- onthaaltraject voor nieuwe medewerkers
- mogelijkheden om je continue bij te scholen
- gunstige verlofregeling: 35 vakantiedagen en 14 feestdagen (pro rato)
- hospitalisatieverzekering vanaf de eerste werkdag, met de mogelijkheid om je gezinsleden aan te sluiten.
- maaltijdcheques aan €7 per gewerkte dag, waarvan €5,91 werkgeversbijdrage
- tal van voordelen om onze appreciatie uit te drukken, omdat het welbevinden en –beleven van onze medewerkers belangrijk is.
Info en kandidaturen
Voor bijkomende informatie over de functie en het functieprofiel kan je terecht bij de verpleegkundig leidinggevende Anja Geurts, tel. 089 22 26 91
Word je enthousiast bij het lezen van deze vacature? Overtuig ons van jouw kwaliteiten en vaardigheden via jouw sollicitatiebrief. Bezorg uiterlijk 25/02/2022 (datum poststempel of datum van onze mailserver gelden als bewijs) jouw sollicitatiebrief, CV en kopie diploma met vermelding ‘logistiek assistent Rado 2 ’ aan Inge Snoeks (vacature@opzcrekem.be) of stuur deze naar Openbaar Psychiatrisch Zorgcentrum Rekem t.a.v. Inge Snoeks – Dienst Personeelsbeheer – Daalbroekstraat 106 – 3621 Rekem
De selectiegesprekken vinden plaats op dinsdag 15/3/2022